Monday, March 04, 2013

baby and such : baby outlet warehouse sale

assalamualaikum

hi lovelies,

hujung minggu aritu penuh dengan warehouse & expo. banyakkkkk sangat sampai rambang mata & jiwa raga. haha. dah le jarak nye jauh from each other. after longggggg & deeeeep thinking, i chose to go to the Baby Outlet Warehouse Sale.


saya dan suami pergi on saturday around pukul 3 petang dengan harapan jangan laaaa ramai orang. and to our surprise, memang takde orang pon! sunyi sepi jek. weekend kot. tempat parking memang banyak. leh parking je kat tepi-tepi jalan tu memandangkan situ area kilang & most them were closed on weekend. Alhamdulillah.


ade 3 area. kiri more to baby outlet punye warehouse and dalam tu ade stroller, car seat, stroller, diapers, playpens & toiletries  tengah area canopy tu more to baju-baju. and sebelah kanan adalah showroom baby outlet. dresses & such and only members will get 10% discount on selected items. so saya yang tak  member ni hanya layak untuk shopping di bahagian kiri & tengah jek. huh!

memula sekali kita mulakan dulu dengan bahagian tengah ye. bahagian canopy. panas sikit sini walaupon ade kipas. nasib baik la tak ramai orang. kalo penuh ngan umat manusia haruslah macam dalam sauna. kat sini banyak baju, kasut, mittens & booties. memang murah compare to SOGO Baby Fair aritu. satu set baju & seluar brand Anakku boleh dapat dalam harga RM10 je compare to SOGO RM 12. Set booties & mittens sepasang RM3. lampin Anakku 10pcs RM29 & 12 pcs RM33. Yang lampin memang menggoda pasal saya tengok ramai yang beli. Sekejap je dah abes tapi saya rasa macam mahal jek. saya tak pernah survey lagi harga lampin, so taktau lah. huhu

kasut-kasut yang sangat laaaaa comey. diorang longgok-longgok je. tapi untuk toddler. lambat lagi ni anak mama nak  boleh pakai ni.



yang brand Disney ni mahal sket. kalo yang brand Anakku RM3 satu set. much cheaper than yang dekat  My Dear Warehouse Sale.

lepas dah 4-5 kali pusing-pusing bawah canopy ni saya menuju ke bahagian warehouse pulak. saya nak cari stroller & car seat tapi takde yang berkenan di hati & we ended up buying other stuff. haha choice agak limited. tapi kalo nak basikal & walker memang banyak. saya sedihhhh tak dapat beli car seat. huhuhuhuhu



car seat dia sikit sangat. oooooo sedih!



banyak jenama pureen kat sini. jenama lain macam J&J and Anakku pon ade tapi limited sket lah.

now mari kite tengok hasil rembatan saya kat sana. tak banyak pon. ala kadar jeeee. hehe


Diapers PetPet NB 64 pcs = RM26.90
Pureen Baby Wipes 160 pcs = RM10
Anakku Booties & Mittens 6 pairs = RM20 (RM10/3 pairs)
Anakku shirts & pants 2 pairs = RM20 (RM10/pair)
Bebe baby towels = RM13 (2pcs)
Total damage = RM89.90

xoxo
monday
040312
1236hrs

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

© and rain will fall, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena